מסיק הזיתים הקרוב יהפוך ליעיל, מהיר ונוח הודות למבחר הכלים שלנו 

 

                                                                   

 

זיתים הם מסוג הפירות האלה שאף ארוחה לא באמת תהיה שלמה בלעדיהם, בין אם בצורתם המקורית או כשמן המופק מהפרי עצמו. אנחנו משתמשים בזיתים בכל כך הרבה היבטים בקולינריה היומיומית שלנו, בין אם זה כתוספת מנצחת על הפיצה, לצד החומוס-פול, נשנוש מול סדרה אהובה או כדי לבשל, לאפות, לתבל. איך שלא נסתכל על זה, הזיתים מפיחים חיים באוכל שלנו ומוסיפים טעם לחיים. ובכל שנה בסביבות חודש אוקטובר, הם מתחילים את המסע שלהם – מהעץ שלכם אל הצלחת שלנו.

 

מסיק זיתים – כיצד זה עובד?

 

בכל שנה בסתיו אתם יוצאים למסוק את יבול הזיתים, ועושים זאת באחת מבין 2 שיטות, או שאתם אוספים את הזיתים בעזרת הידיים, בדרך המסורתית, הישנה והטובה במסגרתה אתם מושכים את הזיתים מהענף, או קוטפים אותם בזה אחר זה או חובטים בענפי העץ עם מקל כדי לאגור אותם בסל או ביריעת בד, רשת או ניילון המונחת מתחת לעץ הזית, וכך עוברים בין כל העצים במטע שלכם במשך שעות ארוכות ורבות של עבודת כפיים פיזית, איטית, שעלולה לסכן אתכם לטווח הרחוק. או שאתם נעזרים בפלאי הטכנולוגיה להשלמת המשימה, במקרה זה אתם בהחלט חוסכים זמן, כוח אדם, ומאמץ פיזי רב באמצעות שימוש בכלים לצורך שאיבה או ניעור הזיתים מהעצים.

 

                                                   

 

המסיק כבר לא יהיה מעיק

 

מה שיפה בשיטה המכנית ומציב אותה כשיטה המועדפת להשלמת מסיק הזיתים על הצד הטוב ביותר – זה שהיא מאפשרת שימוש במנעד רחב של כלים ושיטות שמטרתן להקל עליכם בעבודתכם, כמו למשל מנערת זיתים, שהיא נוחה ופשוטה לתפעול – המנערת היא אמצעי שניתן להשתמש בו בפני עצמו או שאפשרי לחבר אותו לטרקטור או רכב עבודה אחר, שאיתו נוהגים במטע לצורך איסוף הזיתים מהעצים.

 

הכירו את מנערות הזיתים שלנו

 

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו בפולק מציעים שפע של כלי גינון ועבודה ובניהן מגוון רחב ומרשים של מנערות מקצועיות, איכותיות בשלל צורות וגדלים, שיהפכו את המסיק הקרוב ליעיל, פשוט ונוח לביצוע. 

  1. מנערת זיתים 12v – אצלנו באתר תמצאו מגוון של מנערות תוצרת יוון מסדרת 12v. היוונים, ממש כמונו מסיקים זיתים כבר אלפי שנים ולכן הם תמיד מחפשים אחר דרכים חדשות ויצירתיות לשכלל את השיטה, ואנחנו מביאים לכם את התוצרים המובחרים ביותר שלהם. אצלנו תמצאו מנערות תוצרת יוון אשר מתחברות לרכב וגם כאלו שניתן להפעיל ידנית. מה שמייחד אותן הוא חלקן העליון שמגיע עם מוטות אלסטיים או קשים שיש להם כדורים בקצה שמאפשרים לעבוד ביעילות מבלי לפגוע בעץ או בשלמותם של הזיתים, כמו כן, ניתן להחליף אותם בקלות בעת הצורך ובהתאם לסוג עץ הזית.    


                                               

  1. מנערת זיתים לחרמש – החרמש הוא אחד הכלים שאתם משתמשים בהם יותר מכל, אתם קוצרים איתו את מרבית היבולים בכל שנה, והוא יכול להיות שימושי לכם גם כדי למסוק את הזיתים מהעץ בסתיו הקרוב. המנערת שלנו מגיעה עם 2 כפות שכל אחת מהן מגיעה עם 5 אצבעות ארוכות שיכולות להגיע גם לזיתים בענפים הרחוקים.

  1. מנערת זיתים 36V – זו מנערת טכנולוגית למדי שניתן להטעין בסיום השימוש, והודות למנוע החשמלי שלה, העבודה איתה שקטה, נעימה, קלילה (מנערת זו שוקלת רק 3.2 קילוגרם!) ואפקטיבית שכן גודלה הוא 2.25 מ’, היא עמידה בפני אבק, ובעזרת אצבעות המתכת שלה היא יכולה להגיע גם לזיתים העקשנים ביותר.


                                                     

  1. מנערת זיתים STHIL עם מנוע משולב – זו מנערת קלילה ונוחה שמתחברת למנוע קומבי, מגיעה עם 2 מסרקים, קלה להרכבה, ואפשר להחליף כל אצבע שלה בנפרד בעת הצורך. היא מתאימה במיוחד למסיק זיתים, מגדילה את ההספקים בצורה ניכרת וגם מתאימה לקטיף של שקדים ואגוזים.  


אנחנו בפולק גאים להציג את הנבחרת המנצחת של מנערות זיתים שיסייעו לכם לשמור על עסיסיותם וחיוניותם של הפירות המופלאים הללו, ולהפוך את המסיק הקרוב להצלחה מסחררת.