חברת BOSCH ליוותה את המהפכה העולמית

שורשה של חברת בוש העולמית (באנגלית – חברת BOSCH), מחזירים אותנו לא פחות מאשר 160 שנה אחורה, ישירות לאמצע המאה ה19. בעיר הגרמנית השלווה שטוטגרט, ישב המהנדס הגרמני רוברט בוש, והחל לחשוב על הקמת בית חרושת חדש, אשר יספק בעיקר חומרי גלם בסיסיים לתעשיות השונות. מסילות הברזל הראשונות כבר הונחו באירופה, ובוש זיהה את הפוטנציאל הכלכלי העצום שגלום בהן. הוא החל בהקמת מפעל קטן יחסית עם כמה עשרות עובדים. תוך כמה שנים, המפעל כבר התמחה בייצור של המנועים הראשונים, בעיקר לתעשייה הכבדה. במאה ה20, עשתה חברת BOSCH קפיצה אדירה, עם ההתפתחות של השוק הפרטי לתוך הפיתוחים הטכנולוגיים, וכך החלו בחברה לפתח גם כלים ואביזרים מיוחדים לרכבים מכל סוג, ציוד מיוחד לטובת בניה, ציוד איכותי לתעשייה, ואפילו מכשירי חשמל החל מאמצע המאה ה20. אולם כיום, אין ספק כי החברה ידועה בין השאר, בזכות כלי העבודה האיכותיים שהיא משווקת.

על אילו כלי עבודה מדובר?

כלי העבודה של חברת בוש ידועים מאד באיכות הגבוהה שלהם, ובעובדה שאם יש לכם דגם של החברה – הוא כנראה יחזיק אצלכם מעמד מספר עשורים מבלי שתצטרכו אפילו לשקול לשלוח אותו לתיקון. קחו למשל דגם פטישון של החברה. התפקיד של הפטישון הוא לבצע כידוע עבודות חציבה במשטחים קשים יחסית. במגזרי התעשייה והבניין, מציינים תמיד בחיוב את הפטישונים של החברה, כאשר אפשר לבחור בדגם שמתאים לכם בעוצמה המדויקת, לכל עבודת חציבה.

מחפשים עוד דוגמה להצלחת הכלים של BOSCH? אין שום בעיה – קחו למשל את דגמי המשחזות של החברה. התפקיד של משחזת הוא כידוע להפוך את הלהבים לחדים הרבה יותר. המשחזות של החברה, נחשבות למובילות בעולם, וכל מי שמחפש מכשיר השחזה איכותי – בין אם לסכין בבית או ללהבים בכלי העבודה – יודע כי המשחזות של החברה הן הטובות ביותר.

הדבר אף נכון כאשר מדובר על בחירת מלטשת מקצועית, לטובת עבודות של ליטוש והחלקת משטחים. גם כאן, חברת בוש נחשבת למובילה, ובכל אירופה, אסיה ואמריקה – משתמשים במלטשות האיכותיות של החברה, מאפשרות לקבל עבודה מדויקת, נוחה ובטוחה.

יצוין כי החברה מתמחה אף בייצור של כלי עבודה נוספים וציוד מקצועי לצרכן הביתי או התעשייתי. מכסחות הדשא של החברה ידועות בכך שהן מספקות עבודה איכותית ונוחה מאד. גם המברגות והמקדחות של החברה, ידועות מאד בשל איכותן הגבוהה, ומספקות אפשרות לעבודה נוחה מאד.

האם זה רלוונטי אליכם?

בהחלט כן! אם הגעתם עד לכאן, כנראה שהמוצרים של חברת בוש מושכים גם אתכם, ואתם מבינים שהם יכולים לשרת גם אתכם. חשוב מאד לפנות לגורם שהוא יבואן רשמי של מוצרי החברה, ועל כן יכול לספק לכם אחריות מלאה על המוצרים הללו. האחריות היא שמבטיחה לכם שמדובר על מוצר מקורי של החברה, שהוקדשה בו מחשבה רבה.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

עוד באותו נושא


הכנסו לחנות פולק

שתף סל קניות
שלח הודעה
היי

איך אפשר לעזור ?