כל מה שרציתם לדעת על מכונות שטיפה

אם בעבר, כדי לשאוב את האבק בבית הייתם צריכים להוציא את השואב, ולהתחיל לשאוב ולעבור על כל אזור בעצמכם, הרי שהיום אנו נמצאים בעידן חדש לחלוטין. זהו העידן שבו שואב אבק רובוטי יכול לבצע במקומנו את המלאכה של שאיבת האבק בבית. הדבר יכול להתבצע מבלי שאנו נתערב, ולעתים אף מבלי שאנו בכלל נמצאים בבית. כמובן שכשמדברים על השואב הרובוטי, רוב האנשים חושבים על iRobot – החברה שיסדה את הרעיון אם שואב האבק רומבה שפיתחה כבר לפני עשור. חשוב להבין את היתרונות של שואב רומבה, ושל השואב הרובוטי בכלל. מדובר על מכשירים אשר עשו מהפכה של ממש בתחום. באירופה, השוק של השואבים הרובוטיים כבר עבר את הרף של 10% מבין כלל שואבי האבק, ואין ספק שגם בישראל המגמה הזו מתחזקת עם הזמן.

כל היתרונות בשאיבה של הרובוט
קודם כל, מדובר על עבודה עם מגוון רחב מאד של משטחים. שואב אבק רובוטי, יודע כיצד לעבוד עם משטחים שונים ועם שטיחים שונים. יתרה מזו – הוא גם יודע להבין מתי הוא נמצא על משטח שונה, לזהות אותו, ולהפעיל את תוכנית הניקיון המתאימה עבורו. השואב הרובוטי יפעל בצורה שונה כשהוא נמצא על פרקט, שטיח מקיר לקיר, שטיח סיבים ועוד. כמובן שהשואב גם יכול לעלות ולרדת בכוחות עצמו מהמשטחים השונים, מבלי שאתם צריכים להתערב.
שואבים רובוטיים, ובפרט השואב של iRobot יכולים להגיע גם לפינות שונות בבית שלכם. כמובן שיש צורות שונות של שואבים שנועדו בדיוק למטרה זו. לכאורה, שואב הרומבה הוא עגול, ולכן כיצד הוא יגיע לפינות? אולם בחברה כבר חשבו על כך, והרובוט שלהם מצויד גם במברשות פינתיות מיוחדות אשר יוצאות מהמבנה העגול, וכך גם הפינות נותרות נקיות לחלוטין.

חשוב לדעת שאפשר לתכנת את השואבים הרובוטיים, כך שיפעלו בתזמון קבוע לחלוטין. אפשר לקבוע שבכל יום שני ורביעי בשעה 3 אחה”צ הם יפעלו וינקו את הבית. כך, אפילו אם אתם אינכם בבית, אתם יכולים פשוט לתכנת אותם מראש למועד הניקיון, והרובוט יעשה את העבודה. למותר לציין, שהרובוטים גם יודעים לכבות את עצמם בסיום העבודה.

החיישנים של השואב הרובוטי יודעים גם כיצד להיזהר ממתחמים שונים ולא להיכנס אליהם. כך הם לא מתנגשים בקירות, ויודעים לזהות מתי מדובר על הבדלי גובה משמעותיים – ולכן גם אינם מנסים לרדת במדרגות. נוסף על כך, ניתן לתכנת את הדגמים של iRobot כך שלא יכנסו מראש למתחמים מסוימים.

וזה גם חוסך לטווח הארוך
כמובן שהעלויות של שואב אבק רובוטי הן גבוהות יותר משל שואב רגיל, אולם בטווח הארוך מדובר על חיסכון משמעותי. השואב חוסך לכם את הצורך להזמין עוזרת בית שתנקה, ובכך הוא כבר מהווה השקעה נבונה. כמו כן, השואבים הללו פועלים לאורך זמן, כך שהם חוסכים לכם את הצורך להחליף את שואבי האבק האחרים כל מספר שנים. התמורה היא מלאה, וההשקעה משתלמת לחלוטין.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

עוד באותו נושא


הכנסו לחנות פולק

שתף סל קניות
שלח הודעה
היי

איך אפשר לעזור ?