מדריך קניה קומפרסור- איך לרכוש קומפרסור מושלם?

קומפרסור מכונה בעברית “מדחס אוויר”. כינויו מבטא היטב את תפקידו- דוחס אוויר. למי שממש מתעקש לא להבין מה זה אומר- דמיין שואב אבק, ועכשיו דמיין את ההפך- שואב האבק יונק אויר, מדחס האוויר פולט אוויר בלחץ גבוה ודוחס אותו החוצה במהירות גבוהה: זהו מהותו של קומפרסור. אז מה זה בכלל קומפרסור ומדוע צריך לדחוס אוויר? אם אינך יודע את התשובה לכך סביר כי אתה לא מחפש קומפרסור כי מי שכבר מחפש כלי חשוב זה יודע בדיוק מהם השימושים האפשריים שלו. אבל נעשה גם לך טובה ונטרח ונתאר מדוע בכלל צריך כלי שמספק אויר דחוס מרוכז? ובכן- העוסקים באמנות זקוקים לקומפרסור לשם יצירותיהם; שיפוצניקים וקבלני עבודות בנין זקוקים לו לשם העבודה השוטפת; אנשים מן השורה זקוקים למכשיר כדי לעשות עבודות רבות ומגוונות לשם תחזוקה של הבית והגינה ועוד ועוד- אין סוף קומפרסורים לאינספור מטרות ושימושים.

מה אפשר לעשות עם קומפרסור?
הרבה דברים! קומפרסור יכול לסייע בפיזור עלים ופסולת לקבלת גינה נקיה; הוא יכול לסייע בניפוח אביזרים לקמפינג- מזרון מתנפח למשל; הוא משמש גם לניפוח אביזרי משחק- מזרון יד, גלגלי ים, סירות מתנפחות, כדורים; הוא משמש גם לניקוי, למשל, ניקוי מחשבים; הוא משמש גם לעבודות אמנות, עבודות שיפוץ, עבודות ניקיון, שאיבות, ניפוחים ועוד ועוד.

איזה קומפרסור לקנות?
מגוון הקומפרסורים הקיימים היום בשוק הוא עצום, ישנם קומפרסורים במחירים משתנים, בגדלים שונים, עם מגוון רחב של עיצובים וקונפיגורציות ולשם תיפקודים ומטרות שונות. איזה קומפרסור כדאי לך לקנות? תלוי. במה זה תלוי? במשתנים שלך, של אישיותך, של הקומפרסור עצמו, של התקציב שבידיך ושל המטרות לשמן הוא נרכש:

  • מנגנון הפעלה: ישנם קומפרסורים חשמליים, ישנם קומפרסורים ידניים וישנם כאלה העובדים על דלק או בנזין. הקומפרסורים הידניים חלשים ולכן מתאים לחובבנים המבצעים עבודות קטנות. מי שזקוק לכלי רציני יבחר קומפרסור חשמלי או מכאני כשלכל אחד יתרונות וחסרונות משלו ולא ברור באופן חד משמעי מה מאלה עדיף.
  • תפוקת אויר: ישנם קומפרסורים המספקים מעט אויר במהירות נמוכה וישנם המספקים המון אויר במהירות גבוהה. האחרונים מתאימים לעבודות רציניות יותר.
  • חוזק: עוצמת העבודה של הקומפרסור תלויה בגודל המנוע. קומפרסורים אימתניים עם כוח מנוע רציני לרוב הם לשימוש תעשייתי בעוד הקומפרסורים הפחות חייתים משרתים את האדם הממוצע ומספקים מענה לצרכיו.
  • משך עבודנה- ישנם קומפרסורים העובדים זמן ממושך של מספר שעות וכאלה שיכולים לתפקד גם למשך יממה.
  • רמת הרעש משתנה מקומפרסור לקומפרסור וכמובן מהווה שיקול בעת הרכישה.
  • רמת ניידות- ישנם קומפרסורים ניידים ואחרים נייחים וגם זהו שיקול חשוב בעת הרכישה.
  • ישנם קומפרסורים ייעודיים- כאלה שהם תעשייתיים, כאלה שהם לאדם פרטי לשימושים מגוונים וכאלה שהם למטרה מוגדרת, כגון, קומפרסור בוכנתי, קומפרסור בורגי, קומפרסור אקוסטי, מייבש אויר, מסנן אויר, קומפרסור לרכב, קומפרסור לאיירבראש, משאבות לבלונים ועוד.

קומפרסורים ניתנים גם להשכרה ולא חייבים לרוכשם- כלומר, אם אתה נזקק לקומפרסור באופן חד פעמי ולא לשימוש ממושך תוכל לשכור אותו ולא לקנות.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

עוד באותו נושא


הכנסו לחנות פולק

שתף סל קניות
שלח הודעה
היי

איך אפשר לעזור ?