שואבי האבק ששינו את תחום הניקיון

שואב אבק רובוטי הצליח להגשים את חלומם של מיליוני בעלי בתים ואנשי מקצוע ברחבי העולם: ניקיון טוטאלי של חללים פתוחים וסגורים במינימום של מאמץ. שואב האבק המצליח מבוסס על פיתוח יפני פשוט יחסית, אשר שודרג עם השנים וזכה לתוספות מרשימות. שואב אבק מן הסוג הזה מציע יתרונות ייחודיים. ראשית, הוא אינו דורש תחזוקה מסובכת וניתן בקלות לניקוי. שנית, הוא פועל כמעט על כל סוגי המשטחים. מחירו אינו גבוה ביחס למוצרי ניקיון אחרים, הוא מחזיק מעמד לאורך שנים רבות ויעיל בעיקר לשימוש בבתים בהם מסתובבים בעלי חיים.

תכונות השואב
על מנת לבחור שואב אבק רובוטי כדאי להכיר את הדגמים המובילים ואת המאפיינים שלהם. ההפעלה של שואב אבק רובוטי מבוססת בדרך כלל על מצבר. הייעוד הוא ביתי, אך לא מעט חברות וארגונים בוחרות בשואבי אבק מן הסוג הזה כדי מענה על צרכי תחזוקה וניקיון. עוצמת הרעש של השואב מינימאלית ואינה אמורה להפריע לשגרה. המשקל של השואב נמוך ועומד על מספר קילוגרמים בלבד, מה שמאפשר שינוע וניוד קלים במיוחד.

הכירו את “רומבה”
אחד החידושים המלהיבים בקטגוריה של שואב אבק רובוטי נקרא “רומבה”. זהו שואב מתקדם, אשר מסוגל לנקות עד שני מחזורי עבודה ביחס של 80 מ”ר למחזור ניקוי אחד. רומבה הוא שואב אבק רובוטי אידיאלי עבור צרכי העולם המודרני: הוא מנקה במקומות קשים להגעה מתחת לספות או שולחנות, נמנע מנפילה במדרגות ומתאים את עצמו למשטחים שונים. בעזרת שואב אבק רובוטי רומבה ניתן לנקות רצפות, פרקטים ואפילו שטיחים. בחלק מהדגמים יש אפשרות לרכוש קיר וירטואלי אוטומטי וכך לתחום את הניקיון לאיזור מסוים בלבד.

לא רק ניקיון
רומבה הוא שואב אבק רובוטי הפועל עם מצבר נטען לייעוד ביתי. זמן הטעינה שלו עומד על 3 שעות בלבד, הוא חוזר באופן אוטומטי לתחנה ההטענה עם סיום הניקיון, הוא כולל טכנולוגיה לזיהוי לכלוך ולמניעת הסתבכות בכבלים ויש לו פונקציה המאפשרת תכנות זמני ניקוי. בתוך השואב אפשר למצוא מגירה לאיסוף לכלוך, מטען מהיר ותחנת הטענה משופרת.

תוספות ושדרוגים
לקוחות המעוניינים למצות את הפוטנציאל של שואב אבק רומבה יכולים לקבל הצעת מחיר משתלמת על תוספות ושדרוגים. בין היתר, כדאי לרכוש סט מברשות ופילטרים, מודול ניקיון ראשי ושלט רחוק. תוספות אלו אינם חיוניים להפעלה בסיסית של השואב, אך הם יכולים לשפר את רמת החיים בצורה משמעותית. מומלץ לרכוש רומבה עבור בתים פרטיים, משרדים וכל חלל הדורש עבודות ניקיון בתדירות גבוהה. אפשר לתת את השואב בתור מתנה ולקבל חודשי אחריות על המכשיר עצמו ועל הסוללה. לסיכום, מה שנראה בעבר בתור פנטזיה רחוקה הופך למציאות. השואבים הרובוטיים מנקים חדרים בכל רחבי העולם וכעת גם בישראל נהנים מהם.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

עוד באותו נושא


הכנסו לחנות פולק

שתף סל קניות
שלח הודעה
היי

איך אפשר לעזור ?