מדריך קנייה – מברגה: איך לרכוש מברגה מושלמת

אחד מכלי העבודה הבסיסיים והנחוצים ביותר הוא מברגה. בין אם אתה עוסק בשיפוצים ועבודות בית מגוונות במסגרת עבודתך ובין אם אתה איש משפחה שמחזיק כלי עבודה לשם עבודות שיפוץ מזדמנות ולשם תחזוקה שוטפת של הבית, ארגז הכלים שלך בוודאות מכיל גם מברגה. מהי מברגה? אילו סוגי מברגות קיימים? כמה זה עולה? איזו מברגה כדאי לך לרכוש? כל התשובות לפניך.

שפע של מברגות
חנויות, בתי עסק, רשתות עשה זאת בעצמך, חנויות לכלי עבודה ואתרי אינטרנט מציעים שפע גדול של מברגות- גדולות וקטנות, מתוחכמות ופשוטות, זולות ויקרות. איך תדע מה לרכוש? תתחשב במאפיינים הבאים:

1. צרכים ומטרה- מברגות “פשוטות” יכולות לתת מענה לכל עבודות התחזוקה השוטפות של הבית. מי שמחפש מברגה למטרות רציניות יותר ישקיע במברגה רצינית. כוחה וביצועיה של המברגה נמדדים בעוצמת המברגה, מהירות הסיבוב, הקלאץ’, המומנט וקוטר ההברגה. מהירות הסיבוב היא למעשה מהירות העבודה של המברגה והיא נמדדת בסל”ד (סיבובים לדקה). טווח המהירויות העיקרי במברגות השונות נע בין 200 ל-800 סל”ד ומי שתר אחר מברגה עם ביצועים סבירים צריך לרכוש מברגה עם 400-500 סל”ד. המומנט הוא כוח הסיבוב של המברגה- מי שאיננו מקצוען ולא מתכוון לבצע עבודות רציניות יכול לוותר על בירור נתון זה ומספיק שישקיע במברגה עם מינימום ארבע דרגות מצמד- הדרגות שמשפיעות על כוחו של סיבוב המברגה. לענין קוטרה של המברגה- רצוי לבחור בקוטר כמה שיותר גדול- עד 10 מ”מ. ככל שהקוטר גדול יותר כך גם אפשרויות ההברגה רבות יותר.

2. מחיר- טווח המחירים של מברגות הוא עצום. ניתן לבחור מברגה טובה במחיר סביר. כמובן שמי שזקוק למברגה מקצועית צמריך להשקיע.

3. בחרו מברגה נוחה וקלה לשימוש והפעלה. בקשו הסברים מהמוכרים והרגישו בידיכם את המברגה ואת פעולותיה. וודאו כי נוח לאחוז במברגה וכי נוח להפעילה. וודאו כי הכפתורים שעליה ברורים וקלים לתפעול, שניתן לאחוז במברגה בצורה ארגונומית, בקלות וביעילות, וודאו כי היא איננה כבדה מדי, שימו לב שיש ציפוי גומי על הידית וכי בעת הקידוח יש זוית ראיה טובה על המטרה המטופלת. הכירו את החלקים השונים של המברגה- את הביט, את הפוטר, את הקלאץ’, את הבורר, את הסוללה ואת התאורה. שימו לב שאתם יודעים מה עושה מי ולמה וכי אתם יודעים לנצל היטב את המכשיר החביב שמקל מאד על ביצוע עבודות תחזוקה.

4. בחרו מברגה אמינה ובטיחותית, וודאו כי יש תעודת אחריות של היצרן ובעת השימוש וההפעלה של המברגה ניקטו משנה זהירות וודאו כי אתם מפעילים אותה בהתאם להוראות. שימו לב כי האחריות היא גם על המכשיר וגם על הסוללה.

5. רכשו מברגה ניידת עם סוללה נטענת. וודאו כי הסוללה גדולה ואמינה וכי ההספק שלה רב כך שתוכלו להשתמש במברגה מספר שעות מבלי שהסוללה תתרוקן כל הזמן.

6. אם המברגה אמורה לשמש גם לקידוח ציינו זאת בפני המוכר וודאו כי מדובר במברגה חזקה מספיק ומתאימה מכל הבחינות.

שיתוף:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

עוד באותו נושא


הכנסו לחנות פולק

שתף סל קניות
שלח הודעה
היי

איך אפשר לעזור ?